12 Haziran 2014 Perşembe

Doğal Yollardan Gögüs Büyütme Egzersizleri Nasıl Uygulanır?

Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Gerek günlük hayatımızda ki iş telaşesi, gerek özel hayatımız da ki telaşe derken biraz ara verdiğimin farkındayım. Tüm bu meşakkatli zamanları geri de bıraktım ve aranıza döndüm.

Blogumu takip edenler bilir, daha önceki yazılarımızda doğal gögüs büyütme hareketleri hakkında bilgiler vermiştik. Bu hareketlerin bir kısmını ve hareketlerin uygulanışını sizlere anlatmaya çalıştım. Tabi okumak ve uygulamak biraz zor. Yani okumaktan öte, gögüs büyütücü egzersizleri video ortamında izlenmesini ve egzersizlerin uygulanma tekniklerini görsel olarak hafızaya almanızın, sizlere daha kolay geleceğini düşündüm. Konu hakkında çok ince eleyip sık dokuyan biri olarak internette araştırmaları yaptım fakat youtube, dailymotion vb. gibi video izleme sitelerinde bu egzersizlerin güzel bir anlatımını bulamadım ama Gögüs büyütme formülü isimli daha önce benimde kullandığım ürünün videosunu buldum. Biraz kısa bir video ama belki mantığını anlarsınız diye sizlerle paylaşmak istedim.


Video biraz kısa olduğu için pek bişey anlamamış olabilirsiniz o yüzden pause tuşu kullanarak videoda geçen metinleri okuyabilirsiniz. Bana sorarsanız ben bu üründen memnun kaldım hatta erkek arkadaşımda memnun kaldı, halen arasıra da olsa egzersizlere devam ediyorum. Ürünü alın, kullanın diye baskı yapacak değilim. Sonuçta herkesin kendi kararı. Ben küçük gögüs problemim den sıkılmıştım, piskolojim bozulmaya başlamıştı, doğal olarak ameliyattan da korkan birisi olduğum için ürünü satın aldım,başladım ve çok da memnun kaldım.Sonuçda bu sette anlatılanlar hem dogal hemde bitkisel yöntemlerdi. Yani bilmediğim büyütme ilaçları kullanıp kendimi riske atamazdım. Konuyu çok da uzatmak istemiyorum dediğim gibi bu seçim tamamen size kalmış.

Şimdilik yazacaklarım bunlar, doğal ve bitkisel gögüs büyütme yöntemleri hakkında her türlü sorunuzu cevaplayama hazırım. Tabi ki zamanım oldukça :) Yüzünüzden gülücükler hiç eksilmesin ;) Öpüyorum.

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Doğal Gögüs Büyütme Hareketleri Neler?

Arkadaşlar merhaba,daha önceki makalemde gögüs büyütücü egzersizler hakkında bilgiler vermiştim.Bunun yanında Mucize gögüs büyütme egzersizleri kitabını satın alıp,egzersizleri uyguladığımdan ve olumlu sonuçlarını sizlerle paylaşmıştım.Bu konuyu biraz daha açıklama gereği duydum.Benim için çok güzel bir sonuç ortaya çıkaran bu kitapdan sizlerde faydalanın istiyorum.
Gelelim Gögüs büyütme hareketlerine;bu hareketler aslında 4 ana unsurdan oluşmaktadır.Kitap da daha ayrıntılı olarak anlatılıyor fakat benim o kadar zamanım olmadığı için kısaca sizlere bu 4 ana haraketin neler olduğunu anlatmak istiyorum.


1. Gögüs büyütme hareketi ; Kol ve Bilek Germe Hareketleri
Bu hareketler sayesinde kan akışını hızlandırıyoruz.Kol ve bilek gücümüzü bu egzersizler ile arttırıyoruz.Elimize küçük bir top alarak gösterilen egzersizler de asıl amaç kol ve bilek kısmının kan akışını hızlandırarak gögüse etkisini arttıyoruz.

2.Gögüs büyütme hareketi ; Bech Press Hareketleri,
Eğer sporla uğraşıyorsanız bu hareketi biliyorsunuzdur.Bu kısımda bir ağırlık ile rahat bir pozisyonda yatarak,agırlık kaldırıp indiriyoruz.Böylece aynı şekilde bu etki gögüslere kan akışını hızlandırıyor.Ben pek mantıklı görmemiştim ama egzersizleri uygulamaya başladığınızda faydasını görebileceğinizden eminim.

3.Gögüs büyütme hareketi ; Arka Kol Kası ve Prektoral Gögüs Kası Hareketleri,
Bu egzersiz ise bir sandalye yardımı ile yapılıyor,amacımız kendi vücut agırlığımızı kullanarak,hem kollarımızı hemde gögüs kaslarımızı güçlendirmek için kullanılıyor.Bu egzersizi uyguladığımda gögüslerimin toparlandığını hissedebiliyordum.Uyguladıkça sizlerde değişimi görebilirsiniz.

4.Gögüs büyütme hareketi ; Dikey Şınav Hareketleri ;
Yine bu egzersiz de spor yapanların yabancı olmadığı bir egzersiz arkadaşlar.Standart olarak yapılan şınavın ayakta yapıldığını düşünebilirsiniz.Hem daha az yorucu hem de gögüs kaslarınızı çalıştıran bir egzersiz.Bu egersizle de yine kol ve gögüs kısmını güçlendirebiliyoruz.

Bu şekilde jenny Bolton'un yazmış olduğu,Mucize gögüs büyütücü egzersizler kitabında daha detaylı açıklamaları ile bu egzersizlerin hangi sıklıkla ve nasıl uygulanacağını görebilirsiniz arkadaşlar.Bu egzersizler sadece gögüsünüzü büyütmeniz için yeterli değildir,daha sıkı ve dolgun bir gögüs yapısına ulaşmanızı sağlayacaklardır.Jenny Bolton'un yazmış olduğu kitap da gögüslerinizin A bedenden C bedene kadar nasıl büyütebileceğinizi doğal yollarlar ve doğal besinlerle detayları ile anlatılmış.Sizlere tavsiyem hiç vakit kaybetmeden bu kitab da anlatılan egzersizlere başlamanız.Psikolojik olarak küçük gögüslerinizden sıkılmadınız mı? Artık bu gidişata dur denemenin zamanı geldi bence ;)

Gögüs büyütme hareketlerinin detaylı anlatımını bulabileceğiniz kitabın resmi sitesine gitmek için tıklayın.Kullanıcı yorumlarını okumanızı da şiddetle tavsiye ederim.Şimdilik benden bu kadar..Herkese başarılar :)
 

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Göğüs Büyütücü Egzersizler Nedir?


Doğal göğüs büyütme yolları,bir çok kadının aklında soru işareti haline gelmiştir.Acaba doğal yollarla yapacağınız göğüs büyütücü egzersizler hakikaten göğsü büyütür mü sorusu günümüzde polemik  olmaktan çıkmıştır.
Günüz de bir çok bayan göğüs büyütücü bitkiler kullanarak organik ve sağlıklı bir çözüm arayışına girmişlerdir.Bunun yanında göğüs büyütme ameliyatları da hiç küçümsenmeyecek kadar fazladır.Fakat bir çok bayan arkadaşımız,ben de dahil olmak üzere bu tür göğüs büyütme ameliyatı sonrasında çıkacak sorunlardan ve ameliyat sonrası ortaya çıkacak acı,ağrı,sızı gibi faktörlerden korkarak kaçmaktayız.Göğüs büyütme ameliyatı fiyatları da açıkçası benim gözümü korkutmakta,binlerce lira para verip sonrasında karşılaşabileceğim sağlıksal problemler beni giderek bu tür ameliyatlardan uzak tutuyor.Tabi ki bu benim şahsi görüşüm.
Küçük göğüs problemi ile yaşadığımız sorunlar psikolojimi açıkçası çok etkiliyor. Belki bir çoğunuzda da aynı sorun mevcut.Bu konu hakkında yaptığım araştırmalar sonucu internette bir ürünle karşılaştım.Bu ürün hakkında baya baya zaman harcayarak araştırmalar yaptım.Bu araştırmalarım sonucu yurtdışında bir çok bayanın aynı sorunla karşı karşıya olduğu ve bu mucize ürünün bir çok bayana da yardımcı olduğunu gördüm.Sabırsızlandırmak istemem o yüzden ürünün ismini de sizlerle paylaş istiyorum.Ürünümüzün ismi Mucize Göğüs Büyütme Teknikleri isminde hazırlanmış bir e-kitap.E-kitap derken aklınıza soru işareti kalmasın,bildiğiniz bilgisayarda açıp okuyabileceğiniz bir dosya diyebiliriz.“Göğüs Büyütme Formülü” adı altında da yayımlanan e-kitap’ta, düzenli bir program eşliğinde göğüslerin doğal yollardan nasıl büyütülebileceğini anlatılıyor.

Göğüs büyütme formülü isimli e-kitabı,dayanamayarak satın aldım.İçerik olarak biraz anlatmam gerekirse,kitabın içerisinde doğal yollarla evde uygulayabileceğiniz göğüs büyütme ve göğüs dikleştirme tekniklerinde bahsedilmiş.Bunun yanı sıra kitabın yazılışı ve çıkış amacı yüzyıllardır Asyalı ve Kızılderili kadınların uyguladıkları göğüs büyütücü egzersizler anlatılmış.Yani kısaca bu sistem yüzyıllardır uygulanıyormuş,fakat bizim daha yeni haberimiz olmuş.Bana çok inandırıcı geldi açıkcası,yani Asyalı bayanların göğüslerinin küçük olduğunu hepimiz biliyoruz J Bu yüzden küçük göğüs problemlerine bir çözüm üretmeleri bence mantıklı diye düşündüm.
Göğüs büyütücü egzersizler kitabının alt başlıklarını açıklamam gerekirse,Kitap da şu başlıklara yer veriliyor;




    1- Göğüs Nedir? Göğüs Büyümesi nasıl olur?
    2- Hormonlar ve etkileri
    3- Doğal Yollardan Göğüs Büyütmenin sırları
    4- Çalışmalar sonuç verene kadar, “Göğüsleri olduğundan daha büyük gösterecek hileler”
    5- Duruş ( Yani göğsünüzü nasıl ilgi çekici hale getirebiliriz J )
    6- Göğüs büyütücü Egzersizler
    7- Doğal göğüs büyütme destekçileri
    8- Doğal göğüs büyütme sırları
    9- Göğüs büyütme programı
    10- Göğüs dikleştirme programı
    11- 4,6,9 ve 12. Ayda elde edilen sonuçlar
    12- Göğüs büyütücü Öneriler ve Tavsiyeler

Bu şekilde bir başlık biçimi mevcut kitabımızda.

Benim bu kısımda ilgimi çeken unsur,tüm bu egzersizleri evimizde ve kendi kendimize yani sadece vücudumuzu kullanarak yapabiliyor olmamızdı.Ben daha önceden de belirttiğim gibi,kitabı aldım ve egzersizlere başladım.Yaklaşık 1 ay kadar oldu.Kendi şahsi fikrimi söylemem gerekirse,gözle görülür bir büyüme olduğunu görebiliyorum.Bunun yanı sıra erkek arkadaşımda aynı kanaate vardı.
Eğer sizinde küçük göğüs probleminiz varsa ve buna çözüm bulamıyorsanız,birde psikolojiniz bu durumdan alt üst olduysa sizlere tavsiyem bu ürünü bir denemeniz yönünde olacaktır arkadaşlar.Ben memnun kaldım açıkçası,belki sizler de memnun kalırsınız.
Lafı çok uzatmadan ürünün resmi web sitesine gitmek için tıklayınız.Göğüs büyütücü egzersizler kitabının bayanlar üzerinde ki etkisini resmi web sitesinde yapılan kullanıcı yorumlarından da görebilirsiniz.Herkese bol şans.. Zaman buldukça gelişmeleri yazacağım.